Sony Ericsson K510i zwart, rood, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson K510i zwart, rood, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Ali J 03-07-2009

telefoon bijna 2 jaar, destijds €49 betaald.Ik was opzoek naar een telefoon met bleutooth en lange batterij tijd. Telefoon voldoet perfect, standby tijd meer dan 14 dgn! Zelfs na een kookwasje doet de telefoon het nog 100%! Mijn goedkoopste maar ook beste telefoon die ik ooit gehad heb! Fototoestel is matig, maar dat gebruik ik toch niet.

Stefan93 16-11-2008

Heel mooi mobiel voor deze prijs. Er zit bluetooth op, waarmee ik mijn telefoonnummers van m´n vorige mobiel heb overgezet. Dat was erg handig.
De geluidskwaliteit is niet geweldig, maar wel redelijk.
Ik heb er nu al een jaar plezier van en geniet nog steeds! Laatst was hij )net buiten de garantieperiode) kapot en deed hij het niet meer, toen is hij opgestuurd en hebben ze het kosteloos voor me opgelost!

Pluspunten:
- Bluetooth
- Lange batterijduur
- Menu's goed ingedeeld
- Zeer veel mogelijkheden
- Prijs/kwaliteit-verhouding
- Statusrapport bij sms en mms (vind ik persoonlijk erg handig
- Goed stevig, ik heb hem erg vaak laten vallen, van trappen af, van m'n nachtkastje, maar hij is nog steeds mooi op een paar krasjes na

Minpunten:
- Geluid is niet geweldig
- Aan/uit-knopje

Frank38 19-09-2008

Best een leuk toestel alleen bij mij is nu voor de tweede keer het joy-stickje kapot. Dit is dus een zwak punt bij dit toestel. Na de eerste reparatie was het geluid ook stukken slechter.

Spiffo 25-06-2008

GSM een jaar gehad, alitjd heel tevreden geweest, maar nu begint joystick te haperen. Hierdoor kan ik bijna niets meer doen, is heel belangrijk in menunavigatie, lezen van sms-en en dergelijke. Doet mij besluiten om geen gsm meer te kopen met zo'n joystick.

AvdMeer 12-12-2007

Voor mij is het een prima toestel; leuke functies, bluetooth (erg belagnrijk voor mij) en daarbij komt ook nog eens de megapixel camera.

Over de mogelijkheden heb ik dus niets negatiefs te melden. De kwaliteit van het materiaal laat bij mij wel te wensen over; Zo kraakt het achterklepje bij het typen van een smsje (zoals iemand al eerder had gezegd; het gebruiken van een papiertje is een goede oplossing) en de knopjes zijn vrij klein en typen niet altijd even prettig. Ook het aan/uit knopje aan de bovenkant gaat niet helemaal lekker. Over het joystickje ben ik ook niet erg te spreken... ben vreselijk bang dat deze het binnen niet lange tijd zal begeven...
Voor de rest voelt het toestel wel solide aan en ik verwacht dat hij meerdere malen te pletter vallen met gemak overleeft.

De navigatie vind ik prima, het gebruik van bluetooth, infrarood en gprs werkt ook prima. De camera heeft een prima kwaliteit (voor een megapixelcamera zonder optische zoom) en het geluid is ook prima.

De vele extra's die erbij zitten vind ik erg welkom. Zo kan ik de grootste lol hebben als ik met het joystickje van de telefoon de muis van de computer over het beeldscherm kan laten flitsen (met de bluetoothafstandbediening). Ook de andere extra's (music-, video- en fotoDJ zijn wel leuk/handig/grappig.

Zeker vanwege de prijs die ik ervoor betaalde (60 euro incl. BT headset en simkaart) ben ik erg tevreden over deze koop.
Ik vind het een aanrader, mits je niet teveel waarde hecht aan de degelijkheid.

Thom94 27-08-2007

Hallo,

Ik heb de Sony Ericsson K510i nu ong. 5 weken
en hij bevalt mij tot nu toe aardig goed, het enige wat ik jammer vind is dat je het geheugen niet kan uitbrijden verder is het echt top!

e. ten wolde 01-08-2007

Na twee Nokia's 6021 te hebben gehad met herhaald vastlopende software problematiek (de ene na 4 maanden en de andere na 3 maanden) thans een SE K510i aangeschaft. Thans ruim 4 maanden in bezit. Gewenst: goed kunnen bellen, SMS-en, bluetooth en een lange stand-by tijd. Voorts toetsen, die niet te klein zijn. Ik heb de telefoon nodig om bereikbaar te zijn en bel dus zelf weinig. Camera en MP3 functies, etc. vind ik minder van belang. Opvalt dat de accu 3-4 dagen meegaat, mits je je niet te veel verplaatst. Het scherm is moeilijk of niet afleesbaar in fel licht. Geluid soms wat blikkerig en als de ontvangst wat slechter is wordt de kwaliteit van het geluid ook minder (?!). Toetsen acceptabel van grootte. Veel last van een te slap en los gaan zittend accu-klepje. Gevoeligheid ontvangst redelijk (Nokia was beter). Tot nu toe geen vastlopers. Al met al -tot op heden- een redelijk toestel, in ieder geval betrouwbaarder dan de Nokia 6021 ers. Bluetooth functie perfect.

T.Douma 05-04-2007

Nu 2 weken in mijn bezit ,,,gekocht op advies van verschillende oordelen ,,,,om zijn prijs , en de mogelijkheden, en ik ben tevreden over de telefoon mp 3 goed geluid ,,,wel 1 opmerking het joy stikkie daar heb ik wel wat moeite mee ,en voor mensen met dikke vingers minder geschikt ,,maar verder ook de foto's en filmpjes voor gewoon huis tuin en keuken gebruik prima.

Irenee 27-03-2007

Het is een goede mobiel, met mp3 bleutooth, infrarood en ook een media player voor de muziek. er kunnen niet al te veel nummers op dus hou daar rekening mee.
ik heb hem nu 2 maanden. en ben er nog steeds blij mee.
de foto's sijn best mooi en de film kwaliteit is goed.
het geluidskwaliteit is mooi en hij kan best hard.

vincentgjkok 27-01-2007

Een heerlijk apparaat die je zo onder de knie hebt.
Gewoon een gsm om mee te bellen. Maar toch bleutooht samen met mij handsfree carset van movon een heerlijk duo, ff pairen en klaar. Camera is voldoende als je er niet echt veel gebruik van hoeft te maken. ps en het klokje op het scherm werkt nu ook.

Hofmeester 08-01-2007

Degelijke gsm, goede looks, helder en duidelijk scherm met frisse kleuren. De
toetsen geven een solide klikje, wat bvb het schrijven van een sms zeer
aangenaam maakt. Ook de joystick voelt zeer degelijk aan, je vliegt er snel en
precies mee doorheen de menu's. De interface is intuïtief en responsief. De
kwaliteit van de foto's valt best mee, zolang de omgeving maar niet te donker
is. Hoe dan ook beschouw en gebruik ik m'n gsm in de eerste plaats als
telefoon, niet als fototoestel of mp3-speler. Bijgevolg vind ik het
niet-uitbreidbare geheugen van +/- 27mb al meer dan voldoende; die enkele
foto's, games of beltonen kunnen er zeker op. De bijgeleverde usb-kabel en
software maken transfers van en naar de telefoon overigens zeer eenvoudig. De
gesprekskwaliteit is prima en hoewel ik de telefoon nog niet zo lang in m'n
bezit heb, lijkt ook de autonomie uitstekend.
Toch enkele minpunten: je kan geen timer instellen op de toetsenvergrendeling.
Ten tweede: in screensavermode is de klok nauwelijks leesbaar aangezien het
scherm volledig zwart wordt. En ten derde: het achterklepje had iets steviger
gemogen. Onderaan zit er nl iets teveel speling tussen de achterklep en de
batterij, wat een vervelend geklik tot gevolg kan hebben telkens je druk
uitoefent op de telefoon (bvb bij het schrijven van een sms). Opgelost door er
een in vieren gevouwen papiertje tussen te plaatsen, omruilen voor zo'n prul
leek me de moeite niet.

anoniem11 28-10-2006

Het is een hele goed telefoon
pluspunten
- mooi desing
- lekker klein
- camera, mp3 enzovoort
- lange duurzaamheid
- goed geluid
- videoDj, is een cool programma, waarmee je films kunt monteren
- facewarp is ook leuk, kun je foto's vervormen
- je kunt fotó's op een mazimale grote als achtergrond zetten
- leuke games zitten erop
- usb-kabel inbegrepen (tenminste waar ik hem kocht

minpunten
- camera is niet geweldig, maar de foto's gaan nog wel
- joystick is niet altijd even fijn
- 28 mb geheugen, heeft de telefoon, en dan had van mij wat meer mogen zijn.
Mar op een geheugenkaartje past meer dan je denkt

Kimmieke 27-10-2006

Als allereerste een review schrijven over dit product. Wat een eer...want het
is een fantastisch toestel.
Prijs - kwaltieit een dikke 10! Nog maar net in bezit, maar uiterst tevreden.
Mooi uiterlijk en de binnenkant moet niet onderdoen. camera, mp3,
bluetooth,...en de normale gsmuitrustingen! uiterst duidelijk menu, goede
geluidskwaliteit, scherp beeld...Je krijgt in deze telefoon alles voor een heel
scherpe prijs! Zelfs een USBkabel is meegeleverd. En in mijn pakket zat ook nog
een bluetooth hoofdtelefoon. Fantastisch!
Een aanrader!!